Číselníky ve Vistos CRM – urychlete si práci!

Jak je to ve Vistos CRM s číselníky? Práci nejvíce usnadní přehlednost a pohodlné filtrování dat. Jenže jak toho dosáhnout? S Vistos CRM nečekejte žádný zkostnatělý systém a obtížné přenastavování číselníků. Ve Vistos CRM si standardizované číselníky můžete kdykoli upravit podle vaší aktuální potřeby. Vaše CRM = vaše pravidla! Číselníky ve Vistos CRM si můžete…

Jak napsat formální e-mail

E-mailová komunikace v dnešní době dávno předčila klasické dopisy. Po e-mailu vyřizujeme žádosti o zaměstnání, pracovní korespondenci i stížnosti či žádosti. Umět napsat formální e-mail je základem úspěchu. Přečtěte si, jaké jsou zásady formální e-mailové komunikace. Zapomeňte na přezdívky Adresa, ze které e-mail odesíláte, by měla obsahovat vaše jméno a příjmení. Zapomeňte na přezdívky a zdrobněliny.…

Malé trable kolem velké příležitosti

Používání CRM systému je vždy o příležitostech. Dalo by se tedy říci, že systém se stane CRM systémem, jakmile v něm spravujeme příležitosti, které vedou k potenciálnímu obchodu. Konkrétní aktivity, ze kterých tyto příležitosti sestávají, jsou pak pod nimi evidované. Zákazníci se často ptají, kde začíná a končí příležitost a jak ji nejlépe strukturovat. Na…

Lze řídit projekty pomocí CRM systému?

Možná si řeknete „CRM přeci není k řízení projektů, to ví každý…“ Omyl! ???? Před pár let byste také nevěřili, že mobilním telefonem budete moci řídit rodinné auto třeba cestou na dovolenou. A jde to! Některé CRM systémy totiž dnes nejsou jen nástrojem kontaktu se zákazníky, ale mají řadu dalších funkcí. Řízení projektů pomocí CRM…