CRM řešení pro vaši společnost

Vistos CRM je moderní aplikace pro efektivní řešení vztahů se zákazníky. Využívá nejnovějších technologií k dosažení přehledné a kvalitní práce s daty a procesy, které vznikají při obchodních aktivitách.

Systém zahrnuje klasické CRM funkce a je doplněn o další praktické moduly, jako je fakturace, synchronizace s MS Outlook, synchronizace s telefonní ústřednou, výkazy práce (timesheets) a řadu dalších. Díky tomuto záběru dnes Vistos CRM představuje produkt, který směle konkuruje etalonům v oblasti on-line CRM systémů, jako je Salesforce a další.

Oborové řešení dle vašeho zaměření

Základem Vistos CRM je komplexní obchodní a marketingový modul pro řízení a plánování obchodních a finančních procesů. Moduly a reporty dokonale vyhovují maloobchodnímu i velkoobchodnímu prodeji. Obzvláště záležet jsme si dali na marketingových procesech a efektivní práci obchodníků včetně jejich plánování a vyhodnocování pro výpočet bonusů.

Projektové řízení obsahuje propracovaný nástroj pro na evidenci a řízení vašich projektů. S jeho pomocí hravě zvýšíte efektivitu plánování. Dokonalý přehled o ziskovosti projektů získáte díky detailní evidenci nákladů a výnosů v souvislosti s jednotlivými úkoly a projekty. Nad úkoly je možné evidovat pracovní výkazy s možností překlopení do fakturace.

HelpDesk je komplexní modul pro zákaznické nebo vnitrofiremní řešení požadavků, přání nebo reklamací. Přijímat požadavky tak můžete e-mailem, přes SMS, webový portál nebo ručně. Helpdesk za vás pohlídá včasné vyřešení požadavku a informování zákazníka. Současně také buduje znalostní bázi pro rychlejší vyřízení podobných dotazů.

Chcete zpracovat v aplikaci projektové řešení? Ve Vistos CRM zvládnete vše a úplně jednoduše. Aplikace Vistos CRM vám umožní pod jednou střechou zpracovávat zakázkové listy, projekty, úkoly, schůzky, poznámky, pracovní výkazy a skupiny a také plánovat kapacity. Umožněte svým kolegům, pracovním týmům i zaměstnancům získat rychlý přístup k informacím, které potřebují.

Call centrum zajišťuje napojení Vistos CRM na virtuální telefonní ústřednu. Při přijímání hovoru se volající automaticky identifikuje pomocí přehledné databáze Kontaktů. Samozřejmou součástí je také postupné vytáčení hovorů z předpřipravené řady. Telefonáty můžete s pomocí Vistos CRM nahrávat či archivovat.

Systémy, které jsou naší součástí

Během uplynulých deseti let jsme Vistos CRM napojili na nejrůznější externí programy. Na propojení s dalšími programy stále pracujeme.