Aplikace na zakázku
Pokud jste si nevybrali z našich hotových produktů, nebo máte zcela specifické potřeby, vytvoříme Vám řešení na základě Vašeho zadání. Máme mnohaletou zkušenost v oboru a spoustu spokojených referencí.
Pokud jste si nevybrali z našich hotových produktů, nebo máte zcela specifické potřeby, vytvoříme Vám řešení na základě Vašeho zadání. Máme mnohaletou zkušenost v oboru a spoustu spokojených referencí.
Za existenci naší společnosti jsme vyvinuli mnoho řešení, která pomáhala v mnoha odvětví. V současné době nabízíme níže uvedené aplikace, o kterých se můžete dozvědět více po prokliknutí.
Velmi si vážím partnerství s firmou Euro Softworks s.r.o.. Díky jejímu týmu DataOrchestra jsme schopni flexibilně reagovat na požadavky našich klientů a zefektivnit zavádění systému Salesforce. Bohaté zkušenosti s širokou škálou systémů jsou důležitým předpokladem úspěšné implementace. Tým vývojářů DataOrchestra skvělým způsobem doplňuje naše implementační specialisty. Experty z DataOrchestra můžeme každopádně doporučit.
Zpočátku jsme hledali pouze CRM systém pro řízení našich obchodních procesů, ale po bližším seznámení s možnostmi Vistos CRM, který vyvíjí společnost Euro Softworks s.r.o., jsme začali využívat široké upravitelnosti programu a Vistos CRM si postupně upravujeme dle našich firemních procesů. Nyní pomocí Vistos CRM řídíme klíčové procesy naší firmy. Vistos CRM tedy můžeme doporučit všem společnostem, které hledají kvalitní komplexní platformu pro své dynamické firemní procesy.
Společnost Euro Softworks rádi doporučíme všem, kdo hledají kvalitní služby v oblasti vývoje systémů typu CRM a odborných konzultací v této oblasti.
Vistos CRM od Euro Softworks vřele doporučuji pro jeho vysokou variabilitu využití a kvalitu poskytovaných služeb. Dlouho jsme hledali na trhu kvalitní CRM s možností projektového řízení pro stavebnictví a tím Vistos CRM bezpochyby je.
Implementací Vistos CRM od Euro Softworks došlo u nás k automatizaci a zjednodušení obchodního procesu. Pomocí tohoto řešení snadno získám důležité informace o mých zákázkách, stavu obchodu a průběhu marketingových kampaní. Využívám projektové řízení na vývoj vlastního softwaru, nebo úpravu softwaru pro zákazníky.
CarRental od Euro Softworks standardizoval systém naší autopůjčovny a vnesl do ní pořádek. Díky tomuto jednoduchému a intuitivnímu systému máme vše pohromadě a díky logicky navazujícím krokům ušetříme významné množství času.
Dlouho nás trápily neefektivně nastavené automatizace v Salesforce. Díky provedenému auditu od Euro Softworks jsme získali přehled o stavu všech automatizací v naší instanci Salesforce. Velmi pozitivně hodnotíme proaktivní přístup na realizovaných konzultacích.
Systém pro autopůjčovny CarRental od firmy Euro Softworks s.r.o. používáme už od roku 2014 a jsme s ním spokojení. CarRental nám významně pomáhá s chodem autopůjčvovny, usnadňuje práci s klienty a administrací celého procesu zapůjčení vozidel. Programátoři z Euro Softworks s.r.o. nám na míru přizpůsobili aplikaci, v níž můžeme například snadno a rychle evidovat krátké i dlouhé zapůjčení našich vozidel pro firemní klientelu. Systém nám vnesl do chodu autopůjčovny větší přehled a zvýšil efektivitu výkonu našich zaměstnanců, kteří jsou ušetřeni zdlouhavého vyplňování papírových nebo excelovských formulářů a tabulek.
Se systémem CarRental od společnosti Euro Softworks máme již dlouholetou pozitivní zkušenost. V minulých letech byl systém využíván k vedení interní autopůjčovny. Veškeré funkcionality, které vzešly ze specifických potřeb, byly společností Euro Softworks bez problémů implementovány. Systém je vhodný k vedení celé činnosti autopůjčovny od rezervace vozidel až po tisk smlouvy s automatickým přenosem informací. Obsluha systému je intuitivní a velmi rychlá. Správcům vozového parku autopůjčovny umožňuje sledovat různé parametry jednotlivých vozidel. Grafické znázornění kalendáře s barevně odlišenými rezervacemi a běžícími smlouvami zpřehledňuje celý proces zápůjček. Velmi nás těší i možnost úpravy systému dle našich potřeb. Systém se osvědčil při řešení nových projektů.
CRM systémů je na trhu celá řada, ale jen některé dokáží bez kompromisů vyhovět nárokům mezinárodní firmy. Rozhodli jsme se pro Vistos CRM od Euro Softworks.
V systému Vistos CRM od Euro Softworks spravujeme velké databáze našich kontaktů, které evidujeme a které je třeba mít vždy při ruce. S naší prací a její dělbou nám pomáhají kategorie, které třídí práci a možnost pohybu v celém systému tak, že každý smí dělat jen odpovídající aktivity, což výrazně zefektivňuje celý proces v chodu naší společnosti. Jednou z mnoha výhod je kompletní správa úkolů a projektů, ke kterým přiřazujeme naše pracovníky – ti si mohou své aktivity, ať už schůzky, hovory, jednoduše a přehledně tvořit a zobrazovat ve svém kalendáři, kterým Vistos disponuje. S prací v systému jsme spokojení a můžeme ho doporučit dalším, kteří hledají jeden kvalitní systém pro celou firmu.
V systému spokojeně fungujeme od roku 2016. Máme v něm kompletní evidenci našich klientů, kterým dodáváme náš sortiment, taktéž evidovaný v systému Vistos. Vistos CRM se stará o hladký proces fungování jak vztahu s našimi zákazníky, tak obchodní stránky naší společnosti, kdy je naším pomocníkem při zápisu dat, která si zapíšeme jen jednou a máme je jak v CRM systému, tak v účetním systému, což nám výrazně šetří čas. Stejně hladkým způsobem se nám data zaznamenaná v účetním systému POHODA vrací do systému Vistos, takže ať už objednávky či faktury, není žádný problém a vše máme tam, kde potřebujeme. Za dobu fungování jsme se systémem Vistos CRM od Euro Softworks spokojení, šetří nám naše náklady a hlavně čas, který bychom promrhali na evidenci, takto máme vše přehledně, snadno dostupné a v bezpečí.