Aplikace na zakázku
Pokud jste si nevybrali z našich hotových produktů, nebo máte zcela specifické potřeby, vytvoříme Vám řešení na základě Vašeho zadání. Máme mnohaletou zkušenost v oboru a spoustu spokojených referencí.
Pokud jste si nevybrali z našich hotových produktů, nebo máte zcela specifické potřeby, vytvoříme Vám řešení na základě Vašeho zadání. Máme mnohaletou zkušenost v oboru a spoustu spokojených referencí.
Za existenci naší společnosti jsme vyvinuli mnoho řešení, která pomáhala v mnoha odvětví. V současné době nabízíme níže uvedené aplikace, o kterých se můžete dozvědět více po prokliknutí.
Vistos CRM od odborníků z Euro Softworks považujeme za elementární nástroj, pomocí kterého můžeme snadno komunikovat s našimi členy, získávat nové kontakty, a tím efektivně vést náš golfový klub. Velmi kladně hodnotíme plánovací kalendář, propojení s outlookem a možností marketingových kampaní.
S týmem DataOrchestra společnosti Euro Softworks spolupracujeme již od roku 2010. Implementovali jsme společně stovky projektů. DataOrchestra nám pomáhá s vývojem zákaznických řešení na bázi Salesforce, integracemi různých systémů do Salesforce a v neposlední řadě s datovými migracemi. Technické zkušenosti, profesionalita, stejně tak jako nasazení a smysl pro týmovou hru činí z DataOrchestra jedinečné partnery.
Se systémem CarRental od společnosti Euro Softworks máme již dlouholetou pozitivní zkušenost. V minulých letech byl systém využíván k vedení interní autopůjčovny. Veškeré funkcionality, které vzešly ze specifických potřeb, byly společností Euro Softworks bez problémů implementovány. Systém je vhodný k vedení celé činnosti autopůjčovny od rezervace vozidel až po tisk smlouvy s automatickým přenosem informací. Obsluha systému je intuitivní a velmi rychlá. Správcům vozového parku autopůjčovny umožňuje sledovat různé parametry jednotlivých vozidel. Grafické znázornění kalendáře s barevně odlišenými rezervacemi a běžícími smlouvami zpřehledňuje celý proces zápůjček. Velmi nás těší i možnost úpravy systému dle našich potřeb. Systém se osvědčil při řešení nových projektů.
Implementací Vistos CRM od Euro Softworks došlo u nás k automatizaci a zjednodušení obchodního procesu. Pomocí tohoto řešení snadno získám důležité informace o mých zákázkách, stavu obchodu a průběhu marketingových kampaní. Využívám projektové řízení na vývoj vlastního softwaru, nebo úpravu softwaru pro zákazníky.
Systém pro autopůjčovny CarRental od firmy Euro Softworks s.r.o. používáme už od roku 2014 a jsme s ním spokojení. CarRental nám významně pomáhá s chodem autopůjčvovny, usnadňuje práci s klienty a administrací celého procesu zapůjčení vozidel. Programátoři z Euro Softworks s.r.o. nám na míru přizpůsobili aplikaci, v níž můžeme například snadno a rychle evidovat krátké i dlouhé zapůjčení našich vozidel pro firemní klientelu. Systém nám vnesl do chodu autopůjčovny větší přehled a zvýšil efektivitu výkonu našich zaměstnanců, kteří jsou ušetřeni zdlouhavého vyplňování papírových nebo excelovských formulářů a tabulek.
Vistos CRM od Euro Softworks vřele doporučuji pro jeho vysokou variabilitu využití a kvalitu poskytovaných služeb. Dlouho jsme hledali na trhu kvalitní CRM s možností projektového řízení pro stavebnictví a tím Vistos CRM bezpochyby je.
S aplikací Vistos CRM od Euro Softworks jsme spokojení, řešíme v ní obchodní proces, který zde máme přehledně nastavený. Oceňujme hladký chod systému, stejně jako milý přístup zákaznické podpory, která se stará o splnění našich požadavků. S Euro Softworks můžeme projednat naše požadavky, které si společně definujeme a které nám po naimplementování zefektivní práci se systémem. Vistos CRM můžeme doporučit dále.
CarRental od Euro Softworks standardizoval systém naší autopůjčovny a vnesl do ní pořádek. Díky tomuto jednoduchému a intuitivnímu systému máme vše pohromadě a díky logicky navazujícím krokům ušetříme významné množství času.
Se systémem společnosti Euro Sfotworks jsme spokojení, spravujeme v něm naše nabídky, faktury a máme v něm databázi produktů, která čítá na desítky tisíc položek – nemůžeme si tedy dovolit svá data ztrácet a proto jsme rádi, že ve Vistos CRM se nic takového stát nemůže. Opravdu nadstandardní CRM, jsme s jeho chodem a vlastnostmi spokojeni a můžeme ho doporučit dál.
Díky Vistos CRM profesionálů z Euro Softworks řídím celou firmu úplně snadno – jedním kliknutím dostanu informace, které bych jinak sháněla celý den.
V systému spokojeně fungujeme od roku 2016. Máme v něm kompletní evidenci našich klientů, kterým dodáváme náš sortiment, taktéž evidovaný v systému Vistos. Vistos CRM se stará o hladký proces fungování jak vztahu s našimi zákazníky, tak obchodní stránky naší společnosti, kdy je naším pomocníkem při zápisu dat, která si zapíšeme jen jednou a máme je jak v CRM systému, tak v účetním systému, což nám výrazně šetří čas. Stejně hladkým způsobem se nám data zaznamenaná v účetním systému POHODA vrací do systému Vistos, takže ať už objednávky či faktury, není žádný problém a vše máme tam, kde potřebujeme. Za dobu fungování jsme se systémem Vistos CRM od Euro Softworks spokojení, šetří nám naše náklady a hlavně čas, který bychom promrhali na evidenci, takto máme vše přehledně, snadno dostupné a v bezpečí.
Vistos CRM od společnosti Euro Softworks s.r.o. nám pomáhá řešit vztahy s našimi zákazníky, aktivně ho využíváme pro tvorbu a plánování marketingových aktivit, sledování vývoje jednotlivých obchodů a mnoho dalšího. Za dobu, kdy systém využíváme, jsme s ním maximálně spokojení. Je pro nás velkou výhodou možnost si kdykoliv změnit Vistos CRM dle potřeb naší firmy. Také oceňujeme proaktivní přístup podpory Vistos CRM.