Skip to content
Euro Softworks s.r.o.
Euro Softworks s.r.o.
IT Společnost
  • Úvod
  • Společnost
    • Náš tým
    • Reference
    • Často kladené otázky
  • Služby
    • Salesforce
    • Aplikace
    • Programování
    • Web design
    • Audit
    • Outsourcing
  • Produkty
    • Vistos CRM
    • CarRental
    • Pokladny a EET
  • Blog
  • Kariéra
  • Kontakt
FacebookTwitterLinkedinInstagramMail
  • Úvod
  • Společnost
    • Náš tým
    • Reference
    • Často kladené otázky
  • Služby
    • Salesforce
    • Aplikace
    • Programování
    • Web design
    • Audit
    • Outsourcing
  • Produkty
    • Vistos CRM
    • CarRental
    • Pokladny a EET
  • Blog
  • Kariéra
  • Kontakt

Inteligentní reporting jako alfa a omega CRM řešení

Bře112018
ObecnéVistos CRM

Každá úspěšná společnost si postupem času uvědomí nutnost využívání moderního CRM systému pro řízení svého podnikání. Přínos dobře zvoleného CRM je neoddiskutovatelný a náklady i čas investovaný společností se mnohonásobně vrací v přehlednosti veškerých činností a zefektivnění firemních procesů.

Při plánování samotné implementace software ve společnosti se klade zásadní důraz na kvalitně provedenou analýzu, dobře řízený samotný iterativní vývoj, uživatelské testování a následné finální školení uživatelů. Na co se ale velmi často zapomíná je maximální výtěžnost vkládaných dat pro různé skupiny uživatelů.

Často se tak při implementaci systému spokojíme se základními grafy a přehledy nad implementovaným systémem. Předpřipravené grafy a reporty jsou určitě cenným nástrojem pro řízení a plánování všech vnitřních procesů společnosti, ale pokud je nebudeme aktivně využívat a nepřizpůsobíme je specifickým potřebám dané společnosti, často tak budou jen pracně vložená data nesprávně zobrazovat.

„Spokojeným uživatelem se můžete stát až při plném využívání CRM systému. A to se nestane bez kvalitně nastaveného reportingu. Ten je však nutné pravidelně upravovat, aby reflektoval vznikající změny v chodu společnosti.“

Mnoho společností ani netuší, jak cenná data mají ve svém systému k dispozici a jak lze tyto data snadno proměnit v užitečný graf nebo report, pomocí kterého lze například objevit nesprávný postup při realizaci, již v samotném zárodku. Dalším častým neduhem je zobrazování velkého množství různých grafů a statistik uživatelům. Staré přísloví „všeho moc škodí“ platí samozřejmě i v množství informací, které se daným uživatelům zobrazuje. Pokud se uživateli zobrazí 30 grafů, které jsou povětšinou pro uživatele nezajímavé, většinou se uživateli v této hromadě informací velmi snadno ztratí ty důležité, podle kterých by se měl řídit. V neposlední řadě určitě nebude správné, pokud obchodník uvidí manažerský report svého nadřízeného a bude si moct zobrazit například odměny celého oddělení.

Alfou a omegou pro každého uživatele je kvalitně zpracovaný dashboard. Dashboard musí obsahovat všechny klíčové ukazatele pro daného uživatele, pomocí kterých bude schopen ihned vyhodnotit aktuální stav svěřené oblasti, vyhodnocení výsledků za určité definované období, ale i predikci budoucích stavů. Dashboard musí být tedy přesně nastaven pro potřeby daného okruhu uživatelů a názorně upozorňovat na všechny nestandardní stavy.

Není dobré podceňovat sílu grafů a již při prvotní analýze implementace je třeba si definovat klíčové ukazatele pro jednotlivé uživatele nebo skupiny uživatelů a způsob jejich zobrazení. Možností, jak tyto statistiky zobrazit, je nespočetně, a proto je nutné si v této části ujasnit, jaká data jsou důležitá pro určitou skupinu uživatelů a jakým typem grafu daná data zobrazíme tak, aby byla přehledná a měla okamžitou vypovídající hodnotu.

Neměli bychom spoléhat na to, že si uživatele budou aktivně procházet seznamy nahromaděných dat. Ty nejdůležitější bychom jim měli přehledně zobrazit na důležitých místech. Zároveň je také třeba vzít v úvahu přirozené lidské chování – chybovost. Je přínosné vytvoření si souhrnných grafů pro zachycení chybového jednání jednotlivých uživatelů.

Kategorie: Obecné, Vistos CRMRosťa11 března, 2018Zanechat komentář
Tagy: CRMcrm systémCRM Vistosfiremní systémpodnikový systémVistos CRM

Autor: Rosťa

Rosťa je profesionál v obchodu pro Českou republiku, Evropu a USA. Setkáte se s ním při úvodních prezentací produktů společnosti a dále nejen na obchodních schůzkách, ale třeba business snídaních.

Post navigation

PředcházejícíPrevious post:Einstein – umělá inteligence nejen pro marketingNásledujícíNext post:Salesforce CRM – síla je v úspěšné implementaci

Související příspěvky

Propojení Vistos CRM a Excel
22 ledna, 2020
Možnosti v online CRM systému Vistos CRM
22 prosince, 2019
Aby informace neodešly se zaměstnancem. Ztráta dat je minulostí
16 září, 2019
Mějte pod palcem obchodní přirážky i marže
16 září, 2019
POHODA EXPO a Vistos CRM
13 září, 2019
S Vistos CRM neuděláte nikdy v adrese chybu!
5 září, 2019

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

You must be logged in to post a comment.

Kategorie článků
  • CarRental(6)
  • Novinky(11)
  • Obecné(16)
  • Tým Data Orchestra(6)
  • Vistos CRM(40)
Poslední komentáře
  • Šarlota: Euro Softworks Praha hlásí novou adresu!
  • Markéta: Euro Softworks Praha hlásí novou adresu!
V čem jsme dobří
Zabýváme se mnoha odvětvými ve světě informačních technologií.
Programování
Implementace
Konzultace
Audit
Reference
  • Vistos CRM od společnosti Euro Softworks s.r.o. jsme si vybrali jako komplexní CRM řešení, které nám spravuje informace o zákaznících od partnerů našeho servisního konceptu včetně možnosti vytváření poboček. Nejvíce oceňujeme vestavěné funkce pro čištění a ověřování dat, automatické doplňování informací z obchodního rejstříku, reportingové nástroje. Vistos CRM je dobrým nástrojem pro řízení činností nejenom vůči zákazníkům.

    Lukáš Štelcl
    Manažer servisního konceptu ACC – Stahlgruber
  • Využili jsme služeb společnosti Euro Softworks s.r.o., která nám pomohla v začátku se zřízením licencí systému Salesforce pro neziskovky. Oceňujeme vstřícný přístup při nastavování našich customizací a jsme spokojení s výběrem našeho partnera pro Salesforce. Tuto společnost můžeme dále doporučit.

    Roman Novotný
    člen dozorčí rady, Bátor Tábor
  • Dlouho nás trápily neefektivně nastavené automatizace v Salesforce. Díky provedenému auditu od Euro Softworks jsme získali přehled o stavu všech automatizací v naší instanci Salesforce. Velmi pozitivně hodnotíme proaktivní přístup na realizovaných konzultacích.

    Jan Škapa
    IT Director, Students For Liberty
  • Za celou naši společnost mohu říci, že Vistos CRM od společnosti Euro Softworks s.r.o. je pro nás podstatnou a důležitou součástí provozu. Velice nám usnadňuje práci, šetří čas a umožňuje sledovat, jak se nám daří z hlediska prodeje. Pomáhá nám i v plánování práce a její rozdělování mezi zaměstnance. Oceňujeme přehlednost systému, možnost filtrování dle parametrů objednávek a rychlé vyhledávání. Vistos CRM můžeme jedině doporučit.

    Petr Coch
    jednatel, AVANTICA
  • Vistos CRM od společnosti Euro Softworks s.r.o. nám pomáhá řešit vztahy s našimi zákazníky, aktivně ho využíváme pro tvorbu a plánování marketingových aktivit, sledování vývoje jednotlivých obchodů a mnoho dalšího. Za dobu, kdy systém využíváme, jsme s ním maximálně spokojení. Je pro nás velkou výhodou možnost si kdykoliv změnit Vistos CRM dle potřeb naší firmy. Také oceňujeme proaktivní přístup podpory Vistos CRM.

    Denisa Vacíková
    konzultant, trenér a projektový koordinátor v MgC Consulting
  • Systém pro autopůjčovny CarRental od firmy Euro Softworks s.r.o. používáme už od roku 2014 a jsme s ním spokojení. CarRental nám významně pomáhá s chodem autopůjčvovny, usnadňuje práci s klienty a administrací celého procesu zapůjčení vozidel. Programátoři z Euro Softworks s.r.o. nám na míru přizpůsobili aplikaci, v níž můžeme například snadno a rychle evidovat krátké i dlouhé zapůjčení našich vozidel pro firemní klientelu. Systém nám vnesl do chodu autopůjčovny větší přehled a zvýšil efektivitu výkonu našich zaměstnanců, kteří jsou ušetřeni zdlouhavého vyplňování papírových nebo excelovských formulářů a tabulek.

    Stoszková Kateřina
    PLPM a.s.
RYCHLÉ INFORMACE

E-mail:
info@eurosoftworks.com

Čas, kdy jsme online:
Pondělí – Pátek 09:00 - 17:00

Zákaznická linka:
+420 216 216 023

Napsat vzkaz

Z NAŠEHO BLOGU
  • Propojení Vistos CRM a Excel

    Jste zvyklí na vizualizaci dat v prostředí Excelu? Jdeme vám naproti a umožňujeme propojení! Synchronizací budete moci veškerá data ze svého CRM využít v Excelu pro další práci. Například pro rozličné grafy, kontingenční tabulky, složité výpočty, makra, ale i data z účetního systému POHODA (pokud je s ním Vistos CRM synchronizovaný). Data můžete využít ale i pro…

    22 ledna, 2020
NAŠE PROJEKTY
Euro Softworks s.r.o.

Copyright 2020 Euro Softworks s.r.o.

Sejďeme se

Konzultace

Objednávka vývoje

Máte dotaz? Neváhejte nám napsat!