Skip to content
Euro Softworks s.r.o.
Euro Softworks s.r.o.
IT Společnost
  • Úvod
  • Společnost
    • Náš tým
    • Reference
    • Často kladené otázky
  • Služby
    • Salesforce
    • Aplikace
    • Programování
    • Web design
    • Audit
    • Outsourcing
  • Produkty
    • Vistos CRM
    • CarRental
    • Pokladny a EET
  • Blog
  • Kariéra
  • Kontakt
FacebookTwitterLinkedinInstagramMail
  • Úvod
  • Společnost
    • Náš tým
    • Reference
    • Často kladené otázky
  • Služby
    • Salesforce
    • Aplikace
    • Programování
    • Web design
    • Audit
    • Outsourcing
  • Produkty
    • Vistos CRM
    • CarRental
    • Pokladny a EET
  • Blog
  • Kariéra
  • Kontakt

Jaké jsou hlavní přínosy diskuze ve Vistos CRM

Dub82019
NovinkyVistos CRM

Znáte to, moment, kdy něco nevíte a chcete se zeptat, ale nevíte, koho a kde? Pokud máte Vistos CRM, tak tyto obavy můžete hodit za hlavu. Máte totiž možnost Diskuze.

Něco jako interní messenger, který zajistí odpověď na váš dotaz přímo v systému a zároveň bude sloužit jako zdroj informací do budoucna? Ano, máme! Čtěte, jaké jsou jeho hlavní výhody.

Ve svém CRM diskutujete přímo nad věcí

Ve Vistos CRM je toto možné kdekoli, takže pokud si nevíte rady, jednoduše se zeptáte. Tak třeba vám na stůl přistane úkol k vyřešení, ale vám není v zadání něco jasné. Diskuze nad daným úkolem umožní zadavateli úkolu, aby vám pomohl k lepšímu pochopení zadání – jednoduše vám zareaguje na váš dotaz.

Získáváte informace od lidí, kteří vědí

Ať už se ptáte kdekoli, vaši otázku zaregistruje kompetentní osoba, která bude o vaší otázce upozorněna e-mailem. A po tom, co odpoví, víte o tom jako první! Koho se tedy ptát a kdo je kompetentní osobou, tak s tím už si nelámejte hlavu. Jakmile se v diskuzi zeptáte, upozorněn bude ten, kdo odpověď na vaši otázku zná a poradí vám. Naleznete ho v sekci Účastníci jako toho, kdo je tzv. Odpovědný.

Možnost diskutovat i s těmi, kteří do CRM nemají přístup

Diskuze ve Vistos CRM má tu super vlastnost, kdy odpovídat na váš dotaz nemusí člověk, který má do systému přístup! Jak na to? Jednoduše: místo modrého tlačítka Poslat stisknete červené tlačítko Poslat zákazníkovi a jemu se e-mailem zašle dané vlákno. A jakmile na váš e-mail odpoví, jeho odpověď se automaticky vloží jako reakce do vaší Diskuze! Tuto možnost ocení uživatelé třeba Zákaznické podpory, kteří tak mohou vyřizovat jak interní, tak externí požadavky snadno a rychle.

Diskutovat můžete kdekoli

Diskutovat do aleluja můžete, ať už jste na notebooku či mobilu. Vistos CRM rozpozná zařízení, skrze které do systému přistupujete a automaticky se mu přizpůsobí na míru.

Diskuze je jedním z důležitých prvků kvalitního CRM, které usnadňuje práci malých i velkých společností. Efektivita při spolupráci se vyplácí.

 

Kategorie: Novinky, Vistos CRMHonza8 dubna, 2019
Tagy: CRMCRM VistosefektivitaK čemu je CRMNovinkyonline CRMvistosVistos CRM

Autor: Honza

Honza je markeťák srdcem i duší. Zabývá se marketingem jako takovým ve Společnosti Euro Softworks, která vyvíjí software na míru. Krom marketingu se s ním můžete setkat na prezentacích systémů společnosti.

Post navigation

PředcházejícíPrevious post:Jaké výhody přinesou podúkoly ve Vistos CRM?NásledujícíNext post:Propojení webových stránek s CRM systémem

Související příspěvky

Propojení Vistos CRM a Excel
22 ledna, 2020
Možnosti v online CRM systému Vistos CRM
22 prosince, 2019
Aby informace neodešly se zaměstnancem. Ztráta dat je minulostí
16 září, 2019
Mějte pod palcem obchodní přirážky i marže
16 září, 2019
S Vistos CRM neuděláte nikdy v adrese chybu!
5 září, 2019
Když má CRM nástěnku aneb barevný proces jako super pomůcka
1 září, 2019
Kategorie článků
  • CarRental(6)
  • Novinky(11)
  • Obecné(16)
  • Tým Data Orchestra(6)
  • Vistos CRM(40)
Poslední komentáře
  • Šarlota: Euro Softworks Praha hlásí novou adresu!
  • Markéta: Euro Softworks Praha hlásí novou adresu!
V čem jsme dobří
Zabýváme se mnoha odvětvými ve světě informačních technologií.
Programování
Implementace
Konzultace
Audit
Reference
  • Vistos CRM od společnosti Euro Softworks s.r.o. jsme si vybrali jako komplexní CRM řešení, které nám spravuje informace o zákaznících od partnerů našeho servisního konceptu včetně možnosti vytváření poboček. Nejvíce oceňujeme vestavěné funkce pro čištění a ověřování dat, automatické doplňování informací z obchodního rejstříku, reportingové nástroje. Vistos CRM je dobrým nástrojem pro řízení činností nejenom vůči zákazníkům.

    Lukáš Štelcl
    Manažer servisního konceptu ACC – Stahlgruber
  • Využili jsme služeb společnosti Euro Softworks s.r.o., která nám pomohla v začátku se zřízením licencí systému Salesforce pro neziskovky. Oceňujeme vstřícný přístup při nastavování našich customizací a jsme spokojení s výběrem našeho partnera pro Salesforce. Tuto společnost můžeme dále doporučit.

    Roman Novotný
    člen dozorčí rady, Bátor Tábor
  • Dlouho nás trápily neefektivně nastavené automatizace v Salesforce. Díky provedenému auditu od Euro Softworks jsme získali přehled o stavu všech automatizací v naší instanci Salesforce. Velmi pozitivně hodnotíme proaktivní přístup na realizovaných konzultacích.

    Jan Škapa
    IT Director, Students For Liberty
  • Za celou naši společnost mohu říci, že Vistos CRM od společnosti Euro Softworks s.r.o. je pro nás podstatnou a důležitou součástí provozu. Velice nám usnadňuje práci, šetří čas a umožňuje sledovat, jak se nám daří z hlediska prodeje. Pomáhá nám i v plánování práce a její rozdělování mezi zaměstnance. Oceňujeme přehlednost systému, možnost filtrování dle parametrů objednávek a rychlé vyhledávání. Vistos CRM můžeme jedině doporučit.

    Petr Coch
    jednatel, AVANTICA
  • Vistos CRM od společnosti Euro Softworks s.r.o. nám pomáhá řešit vztahy s našimi zákazníky, aktivně ho využíváme pro tvorbu a plánování marketingových aktivit, sledování vývoje jednotlivých obchodů a mnoho dalšího. Za dobu, kdy systém využíváme, jsme s ním maximálně spokojení. Je pro nás velkou výhodou možnost si kdykoliv změnit Vistos CRM dle potřeb naší firmy. Také oceňujeme proaktivní přístup podpory Vistos CRM.

    Denisa Vacíková
    konzultant, trenér a projektový koordinátor v MgC Consulting
  • Systém pro autopůjčovny CarRental od firmy Euro Softworks s.r.o. používáme už od roku 2014 a jsme s ním spokojení. CarRental nám významně pomáhá s chodem autopůjčvovny, usnadňuje práci s klienty a administrací celého procesu zapůjčení vozidel. Programátoři z Euro Softworks s.r.o. nám na míru přizpůsobili aplikaci, v níž můžeme například snadno a rychle evidovat krátké i dlouhé zapůjčení našich vozidel pro firemní klientelu. Systém nám vnesl do chodu autopůjčovny větší přehled a zvýšil efektivitu výkonu našich zaměstnanců, kteří jsou ušetřeni zdlouhavého vyplňování papírových nebo excelovských formulářů a tabulek.

    Stoszková Kateřina
    PLPM a.s.
RYCHLÉ INFORMACE

E-mail:
info@eurosoftworks.com

Čas, kdy jsme online:
Pondělí – Pátek 09:00 - 17:00

Zákaznická linka:
+420 216 216 023

Napsat vzkaz

Z NAŠEHO BLOGU
  • Propojení Vistos CRM a Excel

    Jste zvyklí na vizualizaci dat v prostředí Excelu? Jdeme vám naproti a umožňujeme propojení! Synchronizací budete moci veškerá data ze svého CRM využít v Excelu pro další práci. Například pro rozličné grafy, kontingenční tabulky, složité výpočty, makra, ale i data z účetního systému POHODA (pokud je s ním Vistos CRM synchronizovaný). Data můžete využít ale i pro…

    22 ledna, 2020
NAŠE PROJEKTY
Euro Softworks s.r.o.

Copyright 2020 Euro Softworks s.r.o.

Sejďeme se

Konzultace

Objednávka vývoje

Máte dotaz? Neváhejte nám napsat!