Skip to content
Euro Softworks s.r.o.
Euro Softworks s.r.o.
IT Společnost
  • Úvod
  • Společnost
    • Náš tým
    • Reference
    • Často kladené otázky
  • Služby
    • Salesforce
    • Aplikace
    • Programování
    • Web design
    • Audit
    • Outsourcing
  • Produkty
    • Vistos CRM
    • CarRental
    • Pokladny a EET
  • Blog
  • Kariéra
  • Kontakt
FacebookTwitterLinkedinInstagramMail
  • Úvod
  • Společnost
    • Náš tým
    • Reference
    • Často kladené otázky
  • Služby
    • Salesforce
    • Aplikace
    • Programování
    • Web design
    • Audit
    • Outsourcing
  • Produkty
    • Vistos CRM
    • CarRental
    • Pokladny a EET
  • Blog
  • Kariéra
  • Kontakt

Malé trable kolem velké příležitosti

Dub262017
Vistos CRM

Používání CRM systému je vždy o příležitostech. Dalo by se tedy říci, že systém se stane CRM systémem, jakmile v něm spravujeme příležitosti, které vedou k potenciálnímu obchodu. Konkrétní aktivity, ze kterých tyto příležitosti sestávají, jsou pak pod nimi evidované. Zákazníci se často ptají, kde začíná a končí příležitost a jak ji nejlépe strukturovat. Na tuto zdánlivě jednoduchou otázku neexistuje úplně jednoduchá odpověď. Pojďme se na to tedy podívat trochu blíže.

Kde začíná příležitost?

Příležitost by měla začínat tam, kde už chceme evidovat potenciální obchod a aktivity k němu směřující. Typickým příkladem je výstup z nějaké kampaně. Příležitost má smysl založit, pokud je pravděpodobnost uzavření daného obchodu již větší než 0. Proto je v CRM většiny zákazníků přednastavená pravděpodobnost 5% společně s hodnotou příležitosti rovněž vyšší než nula.

Struktura příležitosti

Strukturu příležitosti doporučujeme sledovat pomocí procent (100% odpovídá získanému obchodu, 0% ztracenému). Ve Vistos CRM si také můžete zvolit rastr stavů příležitosti. Někteří naši zákazníci si zvolili 20 stavů, kterými příležitost prochází v průběhu svého života. Každý stav náleží k nějaké fázi (např. „COLD“, „HOT“ apod.).

Od podpisu smlouvy po fakturaci

Konec příležitosti mohou také značit procenta (0 % = ztracen, 100 % = získán), případně fáze typu „Uzavřena – ztracena“ nebo „Uzavřena – získána“ pokud se jedná třeba o podpis smlouvy. U některých typů podnikání ale ani uzavření smlouvy neznamená konec příležitosti. V případech, kdy ještě nevíte, kdy a v jakém rozsahu se podaří smlouvu realizovat, je příležitost stále aktivní a končí až fakturací.

Ve Vistos CRM evidují zákazníci příležitosti různými způsoby, ale vždy tak, aby to odpovídalo co nejlépe jejich předmětu podnikání a nastavení obchodních procesů.

 

Kategorie: Vistos CRMHonza26 dubna, 2017Zanechat komentář

Autor: Honza

Honza je markeťák srdcem i duší. Zabývá se marketingem jako takovým ve Společnosti Euro Softworks, která vyvíjí software na míru. Krom marketingu se s ním můžete setkat na prezentacích systémů společnosti.

Post navigation

PředcházejícíPrevious post:Zavedení nového informačního systému – není se čeho bátNásledujícíNext post:Lze řídit projekty pomocí CRM systému?

Související příspěvky

Propojení Vistos CRM a Excel
22 ledna, 2020
Možnosti v online CRM systému Vistos CRM
22 prosince, 2019
Aby informace neodešly se zaměstnancem. Ztráta dat je minulostí
16 září, 2019
Mějte pod palcem obchodní přirážky i marže
16 září, 2019
S Vistos CRM neuděláte nikdy v adrese chybu!
5 září, 2019
Když má CRM nástěnku aneb barevný proces jako super pomůcka
1 září, 2019

Napsat komentář Zrušit odpověď na komentář

You must be logged in to post a comment.

Kategorie článků
  • CarRental(6)
  • Novinky(11)
  • Obecné(16)
  • Tým Data Orchestra(6)
  • Vistos CRM(40)
Poslední komentáře
  • Šarlota: Euro Softworks Praha hlásí novou adresu!
  • Markéta: Euro Softworks Praha hlásí novou adresu!
V čem jsme dobří
Zabýváme se mnoha odvětvými ve světě informačních technologií.
Programování
Implementace
Konzultace
Audit
Reference
  • Vistos CRM od společnosti Euro Softworks s.r.o. jsme si vybrali jako komplexní CRM řešení, které nám spravuje informace o zákaznících od partnerů našeho servisního konceptu včetně možnosti vytváření poboček. Nejvíce oceňujeme vestavěné funkce pro čištění a ověřování dat, automatické doplňování informací z obchodního rejstříku, reportingové nástroje. Vistos CRM je dobrým nástrojem pro řízení činností nejenom vůči zákazníkům.

    Lukáš Štelcl
    Manažer servisního konceptu ACC – Stahlgruber
  • Využili jsme služeb společnosti Euro Softworks s.r.o., která nám pomohla v začátku se zřízením licencí systému Salesforce pro neziskovky. Oceňujeme vstřícný přístup při nastavování našich customizací a jsme spokojení s výběrem našeho partnera pro Salesforce. Tuto společnost můžeme dále doporučit.

    Roman Novotný
    člen dozorčí rady, Bátor Tábor
  • Dlouho nás trápily neefektivně nastavené automatizace v Salesforce. Díky provedenému auditu od Euro Softworks jsme získali přehled o stavu všech automatizací v naší instanci Salesforce. Velmi pozitivně hodnotíme proaktivní přístup na realizovaných konzultacích.

    Jan Škapa
    IT Director, Students For Liberty
  • Za celou naši společnost mohu říci, že Vistos CRM od společnosti Euro Softworks s.r.o. je pro nás podstatnou a důležitou součástí provozu. Velice nám usnadňuje práci, šetří čas a umožňuje sledovat, jak se nám daří z hlediska prodeje. Pomáhá nám i v plánování práce a její rozdělování mezi zaměstnance. Oceňujeme přehlednost systému, možnost filtrování dle parametrů objednávek a rychlé vyhledávání. Vistos CRM můžeme jedině doporučit.

    Petr Coch
    jednatel, AVANTICA
  • Vistos CRM od společnosti Euro Softworks s.r.o. nám pomáhá řešit vztahy s našimi zákazníky, aktivně ho využíváme pro tvorbu a plánování marketingových aktivit, sledování vývoje jednotlivých obchodů a mnoho dalšího. Za dobu, kdy systém využíváme, jsme s ním maximálně spokojení. Je pro nás velkou výhodou možnost si kdykoliv změnit Vistos CRM dle potřeb naší firmy. Také oceňujeme proaktivní přístup podpory Vistos CRM.

    Denisa Vacíková
    konzultant, trenér a projektový koordinátor v MgC Consulting
  • Systém pro autopůjčovny CarRental od firmy Euro Softworks s.r.o. používáme už od roku 2014 a jsme s ním spokojení. CarRental nám významně pomáhá s chodem autopůjčvovny, usnadňuje práci s klienty a administrací celého procesu zapůjčení vozidel. Programátoři z Euro Softworks s.r.o. nám na míru přizpůsobili aplikaci, v níž můžeme například snadno a rychle evidovat krátké i dlouhé zapůjčení našich vozidel pro firemní klientelu. Systém nám vnesl do chodu autopůjčovny větší přehled a zvýšil efektivitu výkonu našich zaměstnanců, kteří jsou ušetřeni zdlouhavého vyplňování papírových nebo excelovských formulářů a tabulek.

    Stoszková Kateřina
    PLPM a.s.
RYCHLÉ INFORMACE

E-mail:
info@eurosoftworks.com

Čas, kdy jsme online:
Pondělí – Pátek 09:00 - 17:00

Zákaznická linka:
+420 216 216 023

Napsat vzkaz

Z NAŠEHO BLOGU
  • Propojení Vistos CRM a Excel

    Jste zvyklí na vizualizaci dat v prostředí Excelu? Jdeme vám naproti a umožňujeme propojení! Synchronizací budete moci veškerá data ze svého CRM využít v Excelu pro další práci. Například pro rozličné grafy, kontingenční tabulky, složité výpočty, makra, ale i data z účetního systému POHODA (pokud je s ním Vistos CRM synchronizovaný). Data můžete využít ale i pro…

    22 ledna, 2020
NAŠE PROJEKTY
Euro Softworks s.r.o.

Copyright 2020 Euro Softworks s.r.o.

Sejďeme se

Konzultace

Objednávka vývoje

Máte dotaz? Neváhejte nám napsat!