Skip to content
Euro Softworks s.r.o.
Euro Softworks s.r.o.
IT Společnost
  • Úvod
  • Společnost
    • Náš tým
    • Reference
    • Často kladené otázky
  • Služby
    • Salesforce
    • Aplikace
    • Programování
    • Web design
    • Audit
    • Outsourcing
  • Produkty
    • Vistos CRM
    • CarRental
    • Pokladny a EET
  • Blog
  • Kariéra
  • Kontakt
FacebookTwitterLinkedinInstagramMail
  • Úvod
  • Společnost
    • Náš tým
    • Reference
    • Často kladené otázky
  • Služby
    • Salesforce
    • Aplikace
    • Programování
    • Web design
    • Audit
    • Outsourcing
  • Produkty
    • Vistos CRM
    • CarRental
    • Pokladny a EET
  • Blog
  • Kariéra
  • Kontakt

Zhodnocení Vistos CRM akademickou obcí

Dub62019
Vistos CRM

Vistos CRM jako téma vysokoškolských prací šikovných studentů, kteří se soustředí na porovnávání nabízených systémů v České republice.  Vnitropodnikové systémy v 21. století jsou tématem mnoha diplomových prací, které se zabývají jejich strukturou, volbou pro daná odvětví a mnoha dalšími kritérii. Tyto práce neopomíjejí ani CRM systémy, a tak nemohly opomenout ani náš Vistos CRM. A jak si stojí ve srovnání s konkurencí a jaké jsou jeho přednosti? Ve spolupráci s vysokoškoláky z ČVUT, VUT, UTB a dalších škol jsme dali dohromady ucelený přehled, který by mohl poskytnout základní vhled do Vistos CRM.

Komplexní CRM pro malé i velké společnosti

Vistos CRM se řadí mezi systémy, které jsou poskytované formou SaaS (Software as a Service) malým (10-99 zaměstnanců), středním (100-499 zaměstnanců) a velkým společnostem (500-1000 zaměstnanců). Je poskytován jako on-line řešení, kterému stačí jen připojení k internetu, a tak je možné jej využít např. už na obchodních cestách, veletrzích atd., jak píše Martin Prášek z UTB. Vistos CRM řadí do rozsáhlých systémů, které dokáží integrovat mnoho programů současně. O možnosti propojení dalších modulů dle potřeb zákazníka pojednává Tomáš Hirsch, který vnímá Vistos CRM jako komplexní nástroj.

Robustnost online systému hraje prim

Jako moderní systém, který nabízí efektivní řešení pro zlepšení vztahu se zákazníky, tj. vedení zákazníků, komunikace s nimi, plánování a správa zakázek, plánování kampaní a dalších jako jsou vytváření timesheetu zaměstnanců, administrace projektů a tasků, sledování nákladů na projektech, administrace financí, hodnotí Lucie Palánová z MENDELU v Brně. Poznamenává, že funguje i jako e-mailový klient umožňující pracovat s e-maily přímo v CRM, vytvářet z nich úkoly a další aktivity. Jako výhody CRM uvádí komplexní pojetí, rozšiřitelnost a upravitelnost, možnost připojení na účetnictví firmy, rozsáhlý reporting a další. O možnosti úprav diskutují i další práce, například slečny Vančurové z VUT.

Systém, který v hodnocení obstojí!

Náš systém získal 8 z 10 bodů za jednoduché používání, flexibilitu, technickou podporu, nabídku funkcí a využitelnost v budoucnosti podle Lukáše Navrátila, který systém dosadil na 2. místo z 19. hodnocených CRM. Dále hodnotí 7 body vhodnost pro odvětví a analytickou schopnost. Přičemž není lepšího systému podle Lukáše v pořizovací ceně a předpokládaných nákladech. Tak řka k totožným závěrům docházela slečna Vančurová, která CRM na základě hodnocení umístila na druhé místo. Systém vyzkoušela a hodnotila nejvyšší známkou například:

  • Možnost používání programu na serveru s přístupem více stanic
  • Přehledný záznam historie jednání s potenciálním zákazníkem
  • Třídění zákazníků podle oboru jejich působení
  • Možnost přidávání dokumentů k jednotlivým záznamům
  • Komunikace s informačními systémy INFOS a IPOS

A jako nejlepší v oblasti CRM systémů hodnotila Vistos CRM v jeho ceně! Ve své práce dále uvádí, že ovládání bylo přehledné, jednoduché a systém nabízí spoustu funkcí a možností. Vistos CRM pokládá za systém, který by měl být brán do užšího výběru firem, které CRM potřebují.

Online CRM systém

Vistos CRM

Přehlednost a jednoduchost ovládání

Jako výhody CRM systému vidí Pavlína Manová stejně jako Navrátil jednoduchost ovládání. Dále vyjmenovává velkou variabilitu využití, snadnou upravitelnost a cenu. Slečna Manová si systém vyzkoušela a po jejím testování byl závěr takový: Systém obsahuje sofistikovaný nástroj na marketingovou komunikaci se zákazníkem. Lze realizovat marketingové kampaně. Přehlednost uspořádání zákazníků dle kritérií je přehledné a variabilní.

Pozitivní ohlasy uživatelů

Spokojené reference rezonovaly v mnoha pracích. Tak třeba Denisa Vančurová uvedla našeho zákazníka Avantica a KIA Motors a zmínila možnost provozování CRM na vlastním serveru či formou cloud, kdy je řešení hostované u Euro Softworks. Referencí na Vistos CRM si všiml také Tomáš Kapitán, který je uvedl jako důkaz kvality systému a dále systém hodnotil kladně za možnosti, které nabízí. Vyjmenoval např.:

  • Souhrnný přehled informací o zákaznících na jednom místě
  • Možnost zasílat hromadné zprávy elektronické pošty přímo ze systému
  • Možnost filtrování zákazníků podle předpřipravených filtrů a vytvoření nových filtrů bez znalosti speciálních příkazů
  • Možnost hromadného a automatického importu kontaktů v jednoduchém a přehledném formátu
  • Přístupnost z PC zaměstnanců v sídle firmy
  • Možnost propojení s poštovním klientem Microsoft Outlook všech prodejců a servisních techniků
  • Systém dostupný v českém jazyce
  • Možnost jednoduché zálohy a obnovy dat
  • Možnost přístupu všech zaměstnanců ve stejný okamžik bez omezení
  • Rozsáhlé filtrování zákazníků bez omezení ostatních uživatelů
  • Dostupnost aktualizací bez ztráty uložených dat a nastavení

Super cena za super kvalitu

Výhodou, která se objevovala napříč pracemi, byla výhodná cena oproti konkurenci, zmínil se o ní např. Martin Hladík z VUT v Brně. Autoři většiny prací se shodovali na tom, že Vistos CRM je vhodný pro malé společnosti, kterým nebude zásahem v jejich rozpočtu, ale vhodný je i pro velké společnosti, kterým nabízí maximální upravitelnost dle jejich specifických potřeb vnitropodnikových procesů.


Zdroje:

Informační technologie v CRM | Jan Huták | 2015 | UTB ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Projekt zvýšení spokojenosti zákazníků ve firmě | Lukáš Navrátil | 2014 | UTB ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Optimalizace podnikových procesů za použití Google Apps v prostředí malé firmy | Lucie Palánová | 2012 |  MENDELU v Brně, Provozně ekonomická fakulta
Návrh komunikačního mixu ve společnosti GD, s.r.o. | Tomáš Hirsch | 2013 | VUT v Brně, Fakulta podnikatelská, Ústav managementu
Věrnostní program značky ZetSet | Pavlína Manová |  2017 | UTB ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Analýza využití CRM systému při prodeji nových vozů | Tomáš Kapitán | ČVUT v Praze, Fakulta informačních technologií, Katedra Softwarového inženýrství
Podnikatelský záměr rozvoje firmy | Martin Halík | 2016 | VUT v Brně, Fakulta podnikatelská, Ústav managementu
Návrh marketingové strategie | Denisa Vančurová | 2012 | VUT v Brně, Fakulta podnikatelská, Ústav ekonomiky
Optimalizace procesů při řízení vztahů se zákazníky | Eliška Veselá |  2013 | TUL, Ekonomická fakulta
Řízení vztahů se zákazníkem a jeho význam pro posílení konkurenceschopnosti podniku | Tomáš Petrikovič | 2016 | ZČU v Plzni, Fakulta ekonomická

Kategorie: Vistos CRMHonza6 dubna, 2019
Tagy: CRMCRM VistosK čemu je CRMonline CRMvistosVistos CRM

Autor: Honza

Honza je markeťák srdcem i duší. Zabývá se marketingem jako takovým ve Společnosti Euro Softworks, která vyvíjí software na míru. Krom marketingu se s ním můžete setkat na prezentacích systémů společnosti.

Post navigation

PředcházejícíPrevious post:Propojení webových stránek s CRM systémemNásledujícíNext post:Salesforce.com jízda na Karlovce

Související příspěvky

Propojení Vistos CRM a Excel
22 ledna, 2020
Možnosti v online CRM systému Vistos CRM
22 prosince, 2019
Aby informace neodešly se zaměstnancem. Ztráta dat je minulostí
16 září, 2019
Mějte pod palcem obchodní přirážky i marže
16 září, 2019
S Vistos CRM neuděláte nikdy v adrese chybu!
5 září, 2019
Když má CRM nástěnku aneb barevný proces jako super pomůcka
1 září, 2019
Kategorie článků
  • CarRental(6)
  • Novinky(11)
  • Obecné(16)
  • Tým Data Orchestra(6)
  • Vistos CRM(40)
Poslední komentáře
  • Šarlota: Euro Softworks Praha hlásí novou adresu!
  • Markéta: Euro Softworks Praha hlásí novou adresu!
V čem jsme dobří
Zabýváme se mnoha odvětvými ve světě informačních technologií.
Programování
Implementace
Konzultace
Audit
Reference
  • Vistos CRM od společnosti Euro Softworks s.r.o. jsme si vybrali jako komplexní CRM řešení, které nám spravuje informace o zákaznících od partnerů našeho servisního konceptu včetně možnosti vytváření poboček. Nejvíce oceňujeme vestavěné funkce pro čištění a ověřování dat, automatické doplňování informací z obchodního rejstříku, reportingové nástroje. Vistos CRM je dobrým nástrojem pro řízení činností nejenom vůči zákazníkům.

    Lukáš Štelcl
    Manažer servisního konceptu ACC – Stahlgruber
  • Využili jsme služeb společnosti Euro Softworks s.r.o., která nám pomohla v začátku se zřízením licencí systému Salesforce pro neziskovky. Oceňujeme vstřícný přístup při nastavování našich customizací a jsme spokojení s výběrem našeho partnera pro Salesforce. Tuto společnost můžeme dále doporučit.

    Roman Novotný
    člen dozorčí rady, Bátor Tábor
  • Dlouho nás trápily neefektivně nastavené automatizace v Salesforce. Díky provedenému auditu od Euro Softworks jsme získali přehled o stavu všech automatizací v naší instanci Salesforce. Velmi pozitivně hodnotíme proaktivní přístup na realizovaných konzultacích.

    Jan Škapa
    IT Director, Students For Liberty
  • Za celou naši společnost mohu říci, že Vistos CRM od společnosti Euro Softworks s.r.o. je pro nás podstatnou a důležitou součástí provozu. Velice nám usnadňuje práci, šetří čas a umožňuje sledovat, jak se nám daří z hlediska prodeje. Pomáhá nám i v plánování práce a její rozdělování mezi zaměstnance. Oceňujeme přehlednost systému, možnost filtrování dle parametrů objednávek a rychlé vyhledávání. Vistos CRM můžeme jedině doporučit.

    Petr Coch
    jednatel, AVANTICA
  • Vistos CRM od společnosti Euro Softworks s.r.o. nám pomáhá řešit vztahy s našimi zákazníky, aktivně ho využíváme pro tvorbu a plánování marketingových aktivit, sledování vývoje jednotlivých obchodů a mnoho dalšího. Za dobu, kdy systém využíváme, jsme s ním maximálně spokojení. Je pro nás velkou výhodou možnost si kdykoliv změnit Vistos CRM dle potřeb naší firmy. Také oceňujeme proaktivní přístup podpory Vistos CRM.

    Denisa Vacíková
    konzultant, trenér a projektový koordinátor v MgC Consulting
  • Systém pro autopůjčovny CarRental od firmy Euro Softworks s.r.o. používáme už od roku 2014 a jsme s ním spokojení. CarRental nám významně pomáhá s chodem autopůjčvovny, usnadňuje práci s klienty a administrací celého procesu zapůjčení vozidel. Programátoři z Euro Softworks s.r.o. nám na míru přizpůsobili aplikaci, v níž můžeme například snadno a rychle evidovat krátké i dlouhé zapůjčení našich vozidel pro firemní klientelu. Systém nám vnesl do chodu autopůjčovny větší přehled a zvýšil efektivitu výkonu našich zaměstnanců, kteří jsou ušetřeni zdlouhavého vyplňování papírových nebo excelovských formulářů a tabulek.

    Stoszková Kateřina
    PLPM a.s.
RYCHLÉ INFORMACE

E-mail:
info@eurosoftworks.com

Čas, kdy jsme online:
Pondělí – Pátek 09:00 - 17:00

Zákaznická linka:
+420 216 216 023

Napsat vzkaz

Z NAŠEHO BLOGU
  • Propojení Vistos CRM a Excel

    Jste zvyklí na vizualizaci dat v prostředí Excelu? Jdeme vám naproti a umožňujeme propojení! Synchronizací budete moci veškerá data ze svého CRM využít v Excelu pro další práci. Například pro rozličné grafy, kontingenční tabulky, složité výpočty, makra, ale i data z účetního systému POHODA (pokud je s ním Vistos CRM synchronizovaný). Data můžete využít ale i pro…

    22 ledna, 2020
NAŠE PROJEKTY
Euro Softworks s.r.o.

Copyright 2020 Euro Softworks s.r.o.

Sejďeme se

Konzultace

Objednávka vývoje

Máte dotaz? Neváhejte nám napsat!